Faq

Zamówienie

W jaki sposób zmodyfikowac biezace zamówienie?

Niestety nie mozemy zmodyfikowac zamówienia, które zostalo juz zlozone.

Niezaleznie od tego, czy chodzi o zmiane, dodanie lub usuniecie danego produktu, zmiane adresu dostawy lub sposobu platnosci.

W celu przyspieszenia dostawy, terminy przygotowania przesylek i ich wysylki zostaly maksymalnie skrócone.

Mozemy natomiast anulowac zamówienie w calosci w ciagu 30 minut od jego zlozenia. Aby anulowac zamówienie, prosimy skontaktowac sie posrednictwem naszego formularza kontaktowego.

W jaki sposób moge anulowac moje biezace zamówienie?

W celu przyspieszenia dostawy, terminy przygotowania przesylek i ich wysylki zostaly maksymalnie skrócone..

Mozemy natomiast anulowac zamówienie w calosci w ciagu 30 minut od jego zlozenia. Aby anulowac zamówienie, prosimy skontaktowac sie posrednictwem naszego formularza kontaktowego.

Dostawa

Jakie sa metody i terminy dostawy oraz koszty z nia zwiazane?

2.1 Jakie sa metody i terminy dostawy oraz koszty z nia zwiazane?

Proponujemy 2 metody dostawy, w zaleznosci od Twoich preferencji:

METODA DOSTAWY Dostawa do sklepu* Do domu
KOSZTY DOSTAWY BRUTTO
  0€ bez minimalnej kwoty zakupu 9.90zl
SZACUNKOWE TERMINY DOSTAWY (DNI ROBOCZE)
  6 6

W którym kraju moge otrzymac przesylke?

Nie mieszkasz w Polsce, ale podobaja Ci sie produkty z naszych kolekcji?Jezeli jestes zainteresowana dostawa do innego kraju, polecamy wejsc na strone jednego z naszych sklepów online dostepnych z pola „Kraj/jezyk” lub skontaktowac sie z nami za posrednictwem naszego formularza kontaktowego.

Jak moge sledzic moja przesylke?

Mozesz sledzic swoja przesylke za pomoca kilku klikniec: wystarczy zalogowac sie do konta i kliknac „Moje biezace zamówienia”. Klikajac na numer sledzenia przesylki, znajdujacy sie obok ostatniego zamówienia, zostaniesz automatycznie przekierowana na strone sledzenia przesylki naszego operatora kurierskiego.

Jezeli wybralas opcje dostawy do sklepu Pimkie, numer sledzenia przesylki nie bedzie wyswietlany w Twoim koncie.

Jednakze, oprócz potwierdzenia zamówienia, otrzymasz takze jeden e-mail z informacja, ze Twoja przesylka opuscila nasz magazyn i drugi e-mail z informacja, ze Twoja przesylka dotarla do wybranego przez Ciebie sklepu Pimkie.

Masz 15 dni, aby ja odebrac z naszego sklepu.

Zwrot, wymiana i zwrot pieniędzy

Chcialabym zwrócic calosc albo czesc zamówionych przeze mnie produktów

Odebralas wlasnie Twoje zamówienie i chcesz zwrócic calosc albo czesc produktów?

Masz 30 dni (14 dni w przypadku produktów z wyprzedazy) na zwrot zakupionych produktów wraz z nalezycie wypelnionym formularzem zwrotu.

Przypominamy, ze adres, na który nalezy odeslac zwrócone produkty, jest nastepujacy:
PIMKIE
Tannenstrasse 20
DE-77731 Willstätt Eckartsweier
Deutschland
Oczywiscie produkty musza byc nieuzywane i w ich oryginalnych opakowaniach.
Nie znalazlas odpowiedzi na Twoje pytanie?
Skontaktuj sie z nami za posrednictwem naszego formularza kontaktowego.
Nie mozesz znalezc swojego formularza zwrotu?
Kliknij tutaj, aby pobrac go w formacie PDF.

W jakim terminie nastepuje zwrot pieniedzy?

Od momentu odebrania Twojej przesylki w naszym magazynie przystepujemy do zwrotu pieniedzy za pomoca przelewu bankowego na konto bankowe, z którego pobrano platnosc podczas rejestracji Twojego zamówienia. Zwrot pieniedzy nastepuje w ciagu 5 dni roboczych od dnia wprowadzenia do systemu zadania zwrotu pieniedzy.

Dlaczego koszty dostawy nie zostaly zwrócone?

Koszty dostawy sa zwracane w przypadku, kiedy zwrócilas nam cale zamówienie.
Jezeli zachowalas jeden lub wiecej produktów, nie zwracamy kosztów dostawy, poniewaz dostawa produktów zostala zrealizowana.

Nie znalazlas odpowiedzi na Twoje pytanie? Skontaktuj sie z nami za posrednictwem naszego formularza kontaktowego.

Płatność

Jakie metody platnosci sa dostepne na Pimkie.fr?

Metody platnosci akceptowane na naszej stronie to: karty kredytowe (VISA, MASTERCARD), Sofortbanking.

Wiecej informacji o bezpieczenstwie transakcji

Transakcje dokonywane na stronie internetowej sa zabezpieczone poprzez platforme platnosci online PayZen. To rozwiazanie jest znakiem towarowym zastrzezonym na rzecz grupy Lyra Network, renomowanego operatora platnosci na rynku bankowym.

PayZen zapewnia optymalne bezpieczenstwo Twoich transakcji dzieki certyfikatowi PCI DSS i wykorzystaniu protokolu SSL, który szyfruje informacje zwiazane z Twoim zamówieniem. W zadnym momencie Twoje dane bankowe nie sa widoczne ani nie sa przekazywane innym podmiotom handlowym. Platnosc Sofortüberweisung zapewnia spólka SOFORT. Wybierajac Sofortbanking zostaniesz przekierowany do strony internetowej swojego banku, gdzie bedziesz mógl zlecic przelew za posrednictwem Sofortbanking, aby odpowiednia kwota odpowiadajaca wartosci zakupów zostala automatycznie przekazana do Pimkie.

Jak skorzystac z mojego bonu zakupowego?

Otrzymalas bon zakupowy i chcialabys z niego skorzystac na naszej stronie internetowej?
To bardzo proste: po dodaniu wybranych artykulów do koszyka, na etapie pod nazwa „Wybierz metode platnosci”, wpisz kod swojego bonu zakupowego w polu „Korzystam z bonu zakupowego” i kliknij OK.

Kwota zamówienia z Twojego koszyka zostanie zaktualizowana w zaleznosci od wprowadzonego kodu. Jezeli potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj sie z nami za posrednictwem naszego formularza kontaktowego.

Jak skorzystac z mojego promocyjnego kodu?

Otrzymalas kod znizkowy i chcialabys z niego skorzystac na naszej stronie internetowej.
To bardzo proste: po dodaniu wybranych artykulów do koszyka, wpisz kod promocyjny w polu „Mój kod” i kliknij OK. Kwota zamówienia z Twojego koszyka zostanie zaktualizowana w zaleznosci od wprowadzonego kodu. Jezeli kod wplywa takze na koszty dostawy, zobaczysz te obnizke na kolejnym etapie zatwierdzania zamówienia.

Jezeli potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj sie z nami za posrednictwem naszego formularza kontaktowego.

GIftCertificatePimkie

Page does not contain any content.

Page does not contain any content.

Page does not contain any content.

Page does not contain any content.

Konto klientki

Jak utworzyc moje konto klientki?

Aby utworzyc konto klientki, wystarczy przejsc do rubryki „moje konto” i kliknac „utwórz moje konto”.Formularz pozwoli Ci wprowadzic Twój adres e-mail, haslo, a takze dane osobowe, które zostana zapisane po kliknieciu w pole „zatwierdz moje dane”.

Jak zmienic moje dane teleadresowe?

Aby zmienic Twoje dane teleadresowe, zaloguj sie do konta klientki i dokonaj niezbednych zmian w rubryce „Informacje o mnie i preferencje” (do modyfikacji!).

Prosimy, przed potwierdzeniem kolejnego zamówienia, o sprawdzenie, czy wszelkie wprowadzone zmiany zostaly zatwierdzone.

Chcialabym otrzymywac newsletter Pimkie

Swietny pomysl! Jezeli jeszcze nie utworzylas konta klientki na stronie internetowej, mozesz subskrybowac nasz newsletter wpisujac swój adres e-mail w polu znajdujacym sie u dolu strony.

Jezeli masz juz konto klientki, mozesz zarzadzac swoja subskrypcja newslettera z poziomu konta.

Jezeli masz jakiekolwiek pytania, mozesz skontaktowac sie z nami za posrednictwem naszego formularza kontaktu (link html) albo zadzwonic pod numer Mozesz sie takze z nami skontaktowac pod numerem 01 70 48 90 31.

Chcialabym zrezygnowac z subskrypcji newslettera Pimkie

Jezeli jeszcze nie utworzylas konta klientki na stronie internetowej, mozesz zrezygnowac z subskrypcji newslettera klikajac lacze znajdujace sie u dolu e-maili, które od nas otrzymujesz.

Jezeli masz juz konto klientki, mozesz zarzadzac swoimi subskrypcjami bezposrednio z poziomu konta.

Kontakt

Chcialabym skontaktowac sie z dzialem obslugi klienta

Nie znalazlas odpowiedzi na Twoje pytanie? Zapraszamy do kontaktu z nami za posrednictwem formularza kontaktowego.Mozesz takze skontaktowac sie z nami dzwoniac pod numer 225830086.

Program lojalnościowy

Czym jest program lojalnosciowy Suprise Me More?

Aby poznac wszystkie szczególy tego programu, odwiedz strone z prezentacja.

Jak przystapic do programu lojalnosciowego Surprise Me More?

To bardzo proste! W sklepie: juz od pierwszego zakupu na kwote minimalna 40zl, zarejestrujemy Twój adres e-mail. Otrzymasz nastepnie e-mail z potwierdzeniem i prosba o dokonczenie rejestracji online w Twojej strefie osobistej.

Online: w przypadku kazdego zamówienia o wartosci co najmniej 40zl, wystarczy zaznaczyc pole „tak, chce dolaczyc do programu Surprise me more”.

W jaki sposób odebrac karte lojalnosciowa?

Zajmiemy sie tym!
Wystarczy odwiedzic którykolwiek sklep Pimkie i okazac obsludze e-mail z potwierdzeniem rejestracji do Twojej strefy osobistej. Otrzymasz karte lojalnosciowa, broszure informacyjna i kupon uprawniajacy do znizki 10% podczas nastepnych zakupów w ciagu 30 dni (nie dotyczy bizuterii).

Zlozylas zamówienie na stronie pimkie.com? Karte otrzymasz wraz z zamówieniem lub w osobnej przesylce. Oprócz karty otrzymasz takze kupon uprawniajacy do znizki w wysokosci 10% podczas nastepnych zakupów w ciagu 30 dni (nie dotyczy bizuterii).

Czy karta lojalnosciowa jest darmowa?

Karta lojalnosciowa jest darmowa i mozesz poprosic o jej wydanie od momentu dokonania zakupu na kwote co najmniej 40zl - w sklepie lub na stronie internetowej. Rejestracja w programie lojalnosciowym Surprise me more równiez jest darmowa.

Nie otrzymalam e-maila z potwierdzeniem rejestracji

Nic sie nie stalo!
Jesli nie otrzymalas wiadomosci e-mail z potwierdzeniem rejestracji, sprawdz, czy zatwierdzilas zgloszenie internetowe oraz czy podany adres e-mail nie zawiera bledu. Zajrzyj tez do folderu ze spamem.

Zgubilam moja karte lojalnosciowa/moja karta zostala skradziona

Bez paniki! Odwiedz dowolny sklep Pimkie, wydamy Ci nowa karte.

Chcialabym zmienic swoje informacje osobowe

To mozliwe!
W kazdej chwili masz dostep do Twoich informacji i mozesz je modyfikowac w rubryce „Informacje o mnie” w Twojej strefie osobistej.

Zapomnialam haslo

Kliknij na przycisk „Nie pamietam hasla” na stronie logowania; Twoje haslo zostanie Ci wyslane e-mailem.

Jak dziala kupon znizkowy -10%?

Kupon znizkowy 10% wazny jest od nastepnego dnia po otrzymaniu przez 30 dni. Kupon mozna wykorzystac podczas kolejnych zakupów zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i w sklepie online (nie dotyczy bizuterii). Znizka nie laczy sie z innymi kuponami znizkowymi ani trwajacymi promocjami.

Zgubilam mój kupon znizkowy -10%

Niestety, aby skorzystac ze znizki -10%, musisz obowiazkowo okazac Twój kupon w sklepie. Kazdy kupon jest unikalny i nie da sie go wymienic.